کنار یک غریبه می نشینی قهوه ات را می خوری..
سرت را به پشتی صندلی تکیه می دهی تا وقت بگذرد..
به مقصد که رسیدی..
کیف و بارانی ات را بر می داری..
به غریبه ی کنارت سری تکان می دهی و می روی..
همین که زخم آخرین آغوش را به تن نمی کشی..
همین که از درد خداحافظی به خود نمی پیچی..
همین که تلخی یک بغض را با خودت از شهری به شهری نمی بری..
همین یعنی سفرت سلامت..
"نیکی فیروزکوهی"
هیکوه...ما را در سایت هیکوه دنبال میکنید
برچسب: سفرهای تنهایی همیشه بهترند, نویسنده: بازدید: 236